torsdag den 30. juli 2015

Havudsigt

Jeg savner havet. Noget af det bedste ved yogaferien på Mallorca var at lave morgenyoga med udsigt til havet. Om morgenen var havet blikstille, og indenunder mit træningstøj havde jeg bikini på, så jeg på vejen tilbage til hotellet og morgenmad kunne tage en dukkert. SÅ lækkert. Det savner jeg. Nu er der kun ét at gøre: spare op til yogaferie til vinter.


Solen går ned over bjerget. Når vi havde været ude at spise, tog jeg også en aftendukkert i mørket med kig til stjernerne. Havet blev nemlig blikstille igen om aftenen. Dog var det sjovest første aften, hvor jeg var alene. Det var de andre ikke trygge ved og sendte en delegation med ned og holde øje med mig hver aften...



Vandet var så klart, og bunden var så ren. DET er hav for mig at bade i. Jeg så kun et par småfisk en enkelt gang.


Morgen og på vej ud til vores yoga-spot, der lå lidt bag den tange, som rækker ud i vandet. Der er ikke en krusning på vandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar