fredag den 17. maj 2013

Tøjkrise

Med fare for at lyde som et brokkehoved: Ja, jeg har tabt mig, men det betyder altså også, at intet af mit tøj rigtig passer. Og det, der passer, der gammelt og forvasket. Og jeg har ikke penge, så jeg kan købe nyt. Ville ønske at nogen gav mig et gavekort på 1000 kr. til H&M eller noget, så jeg kunne købe shorts, som jeg ikke kan tage af uden at åbne dem, nederdele, som jeg ikke behøver give et ekstra fold med en sikkerhedsnål, og bluser, der ikke er grimme og misfarvede.

Det, der irriterer mig mest i dag, er min mangel på nederdele. Jeg er, eller var, glad for den, jeg har på, men jeg kan ikke have den på uden at samle den med en sikkerhedsnål, fordi den ellers falder ned.

Sad lige og drømte lidt om nederdele på Topshops hjemmeside over en kop kaffe i morges...


1 kommentar:

  1. ih sikke en tøjkrise :) du må sy det gamle ind! Kender du ikke nogen der har kendskab til at ændre tøj.. jeg har intet desværre.

    SvarSlet