fredag den 10. maj 2013

blogchallenge 7


Blogchallenge 7 er svær! Det er et billede af mig og min nærmeste ven. Jeg synes, jeg har mange...
 To af mine bedste veninder er Stine & Dorthe. Dem mødte jeg, da jeg læste tilvalg på Kulturformidling, og det var kærlighed ved første blik. Jeg lagde mærke til Stine med det samme, hun sad overfor mig i lokalet. Samme dag blev vi tre sat på hold sammen, sammen med tre andre. Og vi har holdt sammen lige siden.

 Maria kender jeg egentlig fra gymnasiet, men jeg mødte hende faktisk flere gange tidligere. Vores mødre arbejdede sammen, så jeg vidste hvem hun var, da vi var på en sommerferie-tur sammen til Kronborg og Maria skulle brække sig, fordi hun blev køresyg i bussen!


 Phil spillede jeg i guitar-ensemble med en gang i midten af 90erne, men var ikke rigtig venner der. Phil var meget genert! Senere mødte jeg ham tilfældigt til en fest på uni, fordi Stine havde ham med. Hvilket tilfælde at de kendte hinanden!!!

Da jeg skulle på højskole, havde jeg fået at vide af en veninde, at der ville være en Rie, som hun var penneveninde med. Jeg så Rie i bussen allerede på vej derud. Hun havde kort rødt strithår. Dagen efter kom hun hen til mig og spurgte om jeg var Natascha, vi faldt i snak og har dårligt holdt kæft siden. Vi hang sammen som et ægtepar, og viste vi os uden hinanden, spurgte flk efter den anden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar